Polštář

Krásná látka s růžema byla jak stvořená pro tento vzor, který se jmenuje Kaleidoskop. Jenomže jak jsem později zjistila, vzor se neopakuje tak pravidelně, aby z něho šel klasický kaleidoskop střihnout, bez velkých prostřihů. Tak jsem to střihla jak to šlo a výsledek nedopadl zas až tak špatně 🙂 myslím. Také jsem se zde pokusila o svůj první volný quilt, ale držela jsem se při zemi, protože to ještě moc neovládám 😦

Nicméně polštář je na světě, má rozměr 40*40 cm, přední část je vyztužená a ozdobně proquiltovaná, zezadu je skrytý zip.

 

DSC09474

Použila jsem látky:

 

 

Přeji všem krásný sluneční den 🙂

Zanechat Odpověď

