Středový ubrus

Použila jsem opět krásnou látku s růžemi a stejně jako na předešlém polštáři, jsem použila vzor kaleidoskopu. Takovou látku by bylo škoda rozstříhat na menší kousky.

Ubrus má velikost 51*51 cm, středový kaleidoskop je složen z osmi kusů obšitý látkou s drobnými lístečky, kolem je bordura s menšími růžemi.

DSC09476

Volný k prodeji – Středový ubrus 51*51 cm, cena 380,- Kč

 

A tady je celá růžová kolekce: polštář, ubrus, prostírání 2 kusy.

DSC09474

Volný k prodeji – polštář 40*40 cm, cena 500,- Kč

DSC09476

Volný k prodeji – Středový ubrus 51*51 cm, cena 380,- Kč

DSC09287

Prostírání 2 kusy šité na zakázku

A poznámečka nakonec: prostírání si u mě objednala paní pro příbuznou do Ameriky 🙂   Tak doufám, že jsem si v Americe neuřízla ostudu 🙂

Všechny vás zdravím, přeji krásný den a zachovejte mi přízeň 🙂

 

Zanechat Odpověď

