Kabelka půlkulatá – modrá

Byla jsem požádána o ušití elegantní kabelky, ke konkrétním šatům. Protože vesměs všechny co jsem šila, byly spíše sportovní a k elegantním šatům se moc nehodí, zvolila jsem tento půlkulatý tvar. Paní mi přinesla ukázat šaty, ke kterým by chtěla kabelku nosit. Krásné šaty s výrazným vzorem si vyžádaly zvolit kabelku spíš jednobarevnou, aby podtrhla samotné šaty a nevtíravě je doplňovala.  Kvůli praktické stránce jsme se dohodly na tmavším odstínu. Jednobarevná látka sama o sobě by dle mého názoru byla nudná a kabelka obyčejná 🙂 rozhodla jsem se pro zdobení volným quiltováním, nebo chcete-li malováním jehlou.

A jak to dopadlo? Docela dobrý 🙂

DSC09481

DSC09480

Kabelka půlkulatá, zdobená volným quiltováním, šitá na zakázku

DSC09482

Uvnitř dvě kapsičky, jedna na zip

Zanechat Odpověď

